mandag 30. april 2012

God måååååååååååååååååååååårn!

Ha en fin dag!

Minsten

9 kommentarer:

RoseSommer sa...

Å, deilig! Jeg MÅTTE bare strekke meg jeg også.

Og så kom jeg på hva min venninne gjorde engang for mange år siden:
Hun fikk ikke sove, for fra huset på skrå overfor dem bodde en fyr som synes det var OK å ha en fest midt i uka. Musikken dundret til langt på natt.
Da min venninne sto opp var det tidlig morgen, men til tross for søvnmangel måtte jo hun opp med to små barn og jobb å gå til. Men det første hun gjorde var å ringe til bråke-naboen, høre ham omsider svare søvndrukken i telefonen (den gang vi hadde fasttelefon med rør) og så brølte hun i røret....ja, nettopp: GOD MÅÅÅÅÅÅÅÅRN!!

Anonym sa...

hahahahahahaha stilig!!!!!!!!!! :D

Hilsen Mette/Koseligkoselig!

Bluggi buggi blogg sa...

Så koselig bilde. God morgen til deg også og ha en fin dag :)
Trude :)

Mette sa...

herlig blinkskudd!

Beate sa...

Herlig! :)

Fru Tunheim sa...

Herlig bilde i rett øyeblikk.....

christine sa...

Åh, detta så godt ut. Sånt pleie hundene mine og gjør om morgenene når me står opp o.

Ønske deg ein fine 1 mai i mårå, for min del blir det jobbing.

Anne sa...

Fantastisk hærlig bilde, den som var en katt i et godt hjem sier nå jeg :-)

Fin 1. mai ønskes deg, sol og blå himmel her hos oss i dag.

Klem.

Koselig koselig sa...

JA er ikke Minsten fiiiiiiiiiin der hun strekker seg?! Bløte, søte gode lille pusenaboen vår som sitter og følger med fra gelenderet vårt (for her har hun oversikten) :)