torsdag 17. mai 2012

Litt av min 17. mai 2012

God kveld godtfolk! Gratulerer med dagen, gratulerer med vel overstått. Jeg vet ikke hvordan dere har det der ute, men jeg er supersliten i både armer og bein. Særlig beina!
Dagen i dag har vært flott, full av tradisjoner og sånn skal det være. Dessverre kom det et heidundrande regnvær når barnetoget var i gang, også med hagl! Jeg syns så synd på alle barna som gikk i tog i dag, særlig de små som sikkert har gledet seg lenge til i dag :(  Ja ja, men værgudene snudde heldigvis og været ble bedre utover dagen og solen kom igjen :)
Jeg fikk meg latterkrampe når regnet kom for joda, paraply hadde jeg, men den var litt løen for å si det rett ut. Så haha, heretter får jeg sjekke sånt før vi går avgårde ;)
Ellers har dagen vår bestått av å bare kose oss på restaurant med deilig lunch, spasere litt i byen, opp til svigermor på deilig suppe, borgertog og så en tur på brygga før vi gikk hjem. Og til slutt på vei hjem kom vi over en sliten ødelagt 17. mai sløyfe henslengt på en betonggris ...
Her er noen bilder fra dagen vår i dag! Hipp hipp hurra!!






latte



magnolia1

magnolia

sliten

4 kommentarer:

STEINKJERRINGA sa...

Vel overstått dag! Du har samme bunad som min tante Olga fra Kjøllefjord i Finnmark hadde. Hun var også min gudmor og gift med pappas yngste bror. Så synd at dere fikk regn på denne skjønne dagen. Hos oss var det sol fra skyfri himmel i hele dag, men nå har det skyet litt over og vi var ute og berget flagget. 17. mai-latte så godt ut. Her var det kun kaffe og metervis med kaker i idrettshallen, men middag på restaurant etterpå! Nå er det bok og rødt i glasset som gjelder.. Ha en fortsatt fin kveld!

Koselig koselig sa...

Morn morn! Regnet kom og regnet gikk etter en stund, men det kom i grunn akkurat på det verste tidspunktet - i barnetogtiden.
Finnmarksbunaden min er jeg så glad i og den har jeg brukt masse!!! :)

Thing sa...

Flotte bilder!
Litt sånn 'dagen derpå' følelse i dag..
Sliten enda! =]

God helg!

Koselig koselig sa...

Thing, da er vi to ... zzzz