onsdag 6. juni 2012

Koselig på Farris Bad

I går var jeg på Farris Bad  sammen med en gjeng superherlige kollegaer for både åndelig påfyll og ikke minst middag i regi av fagforeningen som vi er medlem i. Før noen spør, nei jeg har ikke vært i streik ...
Foredraget, eller kåseriet het "I fyr og flamme uten å bli utbrent" ved Per Anders Nordengen. For en utrolig flink og morsom fyr. Du får nesten google han, men får du tilbud om å høre på han snakke så slå til. Det var veldig bra!
Farris Bad er jo i nabobyen, men du vet - nærmest er noen ganger nesten lengt unna, og så har vel hotellet her vært for mitt vedkommende. Så det var skikkelig moro å få være der i går. Vi gikk litt sightseeing på hotellet og møtte bekjente og fikk jammen meg komme inn i en suitene der. Larvikittsuiten. Jeg knipset jo selvfølgelig bilder av alt mulig, ikke minst stilte mine søte kollegaer Elin og Tanja velvillig opp som modeller og med tillatelse fra de så får dere se noen av bildene vi tok i går.

Maten var også veldig god, det ble litt sent før alt var spist og fortært (vi var i et selskap på rundt 130 personer, ting tar tid...). Ertepuré med parmesanchips til forrett. Økologisk svin med knuste poteter og rødbeter til hovedrett (her var jeg så sulten at jeg glemte å ta bilde gitt hihi) og ikke minst desserten til slutt. Sjokolademousse med karamell og kirsebærkrem. Siste bilder bærer veldig preg av at jeg er TRØTT! Bær over med det. Jeg vil bare minnes en flott kveld!
Takk til Parat som organiserte dette og takk til koselige kollegaene mine også :)



FarrisBad1

farrisbad2

farrisbad11

farrisbad9

farrisbad3

farrisbad4

farrisbad5

farrisbad6

farrisbad7

farrisbad8
farrisbad14
farrisbad10

farrisbad12

farrisbad13

10 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Jeg er også medlem i Parat.... For noen nydelige og sporty kollegaer du har.... Og flotte bilder som alltid.

Koselig koselig sa...

Da håper jeg dere får tilbud om noe lignende og hvis det er samme foredragsholder, så må du bare dra å høre på han!!! :)

Takk for at du liker bildene mine. Ja de er veldig sporty som vil stille opp synes jeg. Og de blir alltid pene på bildene! :)

Elin :-) sa...

Så morsomt å se! :-)

Elin :-) sa...

Ja så skjedde det igjen fra mobil, den hopper frem og tilbake og poster flere ganger, hehe...venligst slett :-)

Anne sa...

Må bare ha vært en kjempedag Mette :-) En slik plass en skulle ønska å ha vært ei hel helg og bare blitt bortskjemt!!

Koselig koselig sa...

Ja Anne det var veldig trivelig. Det var etter jobben da så vi var litt trøtte etter full arbeidsdag. Foredraget varte i halvannen time, fra kl 18.00, Så fikk vi ikke sette oss før kl 20.30 for å spise. Dro fra Larvik kl 22.45, stuptrøtt (lita jente jeg vet du haha) og jammen var E18 stengt gitt. Det var bare å kjøre gamleveien hjem med 50 sone og fartsdumper. Brukte en evighet hjem. hahaha :)

Tove - a norwegian knitting lady sa...

Synes jeg ser dere, haha! Kule bilder fra vårt nyeste og flotte hotell i Larvik!

Koselig koselig sa...

Ja Tove du vet jo meg ;) hahahaha
jeg får lurt de med meg rundt i alle kriker og kroker

Liva`s sa...

Åhhh ja Farris bad er en opplevelse - så utsom dere hadde en morsom dag :-) Jeg var så heldig å dra dit på konferanse i fjor og spa avdelingen der var fantastisk - tok meg også en svømmetur i havet ;-)

Ønska dæ ei go hælg !

Thing sa...

Flotte bilder - av flotte jenter! =]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...