lørdag 7. juli 2012

Litt vær er ingen hindring

Det var jo ikke meldt regn i går kveld, men det kom likevel ;)
Heldigvis for parasollene! Kjekt å ha og det fungerte greit som regnskydd, maten ble ferdig og
selv om vi måtte spise den inne så var det veldig godt med kjøtt, grillede grønnsaker, hjemmelaget potetsalat og maiskolber.
Rosevinen også :)
Filmen var skikkelig bra (inglorious bastards på svenskt tv)
Til dessert spiste vi opp restene av den hjemmelagede rabarbaraisen
Nå venter vi bare ekstremregnet her, god helg videre :)

1 2

6 kommentarer:

RoseSommer sa...

Hallo, deilige blomsterbilder!
Og svar på spørsmålet ditt; jada, jeg husker Kanutten. Jeg så på dem med skrekkblandet fryd, for Kanutten gjorde jo ikke helt normale ting. Og dessverre husker jeg dem også med litt negativt fortegn, for jeg var 8-9 år og mamma hadde kjøpt en kjempefin, rutete bukse til meg. Men på skoleveg MÅTTE jo en nabojente si jeg hadde Kanutten-bukser! Så da kunne jeg jo ikke bruke dem! ;-)

God helg, kanskje det ikke blir regn idag?
(Og jeg skal ta meg en tur til kolonihagen snart, takk for vegbeskrivelse.)

christine sa...

Søte sommerbilder. Godt med parasoll for og dekka for regnet. Her har det bøtta ned i natt, og opphold nå med + 25 grader. Lure på og ta meg en liten foto tur senere, hvis været holder seg.

Ønsker deg en flott lørdag.

Fru Tunheim sa...

Vi blir jo fin nødt til å ta imot det været vi får....jeg dro fra Revisorens bursdagsselskap i går ettermiddag i 28 grader og sol for å komme til hytta på Sørlandet i 20 grader og regn....kjempegrått her i dag også, men god temp. heldigvis...

Koselig koselig sa...

RoseSommer, jeg gleder meg til å se bilder hos deg fra kolonihagen. Burde kanskje tatt en tur dit selv i år for å se igjen, det er jo så koselig der :)

Christine - da håper jeg du fikk en fin fotosafari. Jeg skulle også ut og myse litt, men droppet kamera, det ble sent på ettermiddagen og det yret så da gadd jeg ikke. Det ble venninnebesøking i stedet for :) Like koselig det!

Fru Tunheim - ja det været, det været. Jeg er kanskje overinteressert i vær og værmelding haha, jeg er fascinert av styggevær og koser meg veldig når det rusker godt. Som jentunge oppvokst i Finnmark minnes jeg mang en vinterstorm og strømmen som gikk pga uværet.
Kos deg på fine hytta di og nyt ferien videre :)

Anne sa...

Litt trøst å se at det ikke bare her det er bløtt... he he ædda bædda... :-)))

Hulda sa...

Så koselige grillbilder. Fint det første med blomstene foran og mannen i bakgrunnen. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...