lørdag 18. august 2012

Du vet du er fra Sandefjord når ...

sitter på onsdagene og venter på at Dakotaen skal fly på kryss og tvers over fjorden ...



Vi satt og snakket om dette på onsdag, min svigerinne og jeg. Slike "Du vet du er fra ... " grupper popper opp på Facebook som en farsott. Utrolig morsomt å sitte og mimre.
Dakotaen flyr hver onsdag fra Torp og hvis du er i Sandefjord og interessert i fly, bør du absolutt sjekke ut Dakota Norway. Klikk her
Det er faktisk Norges eneste flyvende DC 3, og bare og se denne sølvpilen fare over himmelen og høre duren - det er koselig koselig det :)

7 kommentarer:

Elin :-) sa...

Stadig her i Stavern og, flott flyvemaskin ;-)

Koselig koselig sa...

Ja vi så den fløy den veien mot deg :)
Jeg hadde sommerens bilde på kornet forrige onsdag, men å grrrr -kamera var ikke der og da! TYPISK!

Dakotaen fløy lavt den ene veien og Svenskeferga inn den andre veien. De passerte hverandre. Hadde vært et veldig fint foto!

ja ja...

STEINKJERRINGA sa...

..men du er jo fra Finnmark! Jeg skal tenke på deg når jeg om litt setter tennene i ei brødskive med nyplukkede multer! God helg!

Koselig koselig sa...

Joda jeg er fra Finnmark ;) men jeg har bodd i Sandefjord i 20 år... da kan jeg vel kalle meg Finnfjording eller Sandemarking?
Noe midt i mellom! :D

Merker jeg er veldig lokalpatriot her i byen i hvert fall :)

Fru Tunheim sa...

Og jeg tror det er gamle kjenninger som fra tid til annen sitter bak spakene på den Dakotaen...

Anne sa...

Aldri sett, men takk som viser Mette :-)

Koselig koselig sa...

Fru Tunheim, så moro. Har du vært med kanskje? Jeg har ikke... :o

Anne, vær så god :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...