lørdag 11. august 2012

God morgen!

Er ikke tidlig lørdag morgener de beste?  Kaffen er ferdig. Båten kjører utover mot Strømstad nå.
Og her sitter jeg og tutler med returseddel til Brandos (fordi tøflene jeg har kjøpt er helt rare,
den ene passer perfekt og den andre er for trang og for kort, og begge er i str 38. MEN, det ordner seg)
og jeg  har kikket igjennom bildene fra i går.
For i går var vi i kaffe og kakebursdag inne i byen. Vi sier inne i byen om alt som er "innenfor".
Så vi fikk cava til velkomst og masse kaker etterpå. Nam nam!
I holder vi oss utenfor byen og gleder oss til besøk og masse grillings. Ja også skal jeg endelig få solt meg skikkelig i dag
for været er helt nydelig nå!!! Nå er det sommer :-)
Ha en fantastisk lørdag der du er :-)





7 kommentarer:

STEINKJERRINGA sa...

God morgen! Ja, det er ikke mye sol her i nord. Tåka henger lavt og det er regn (yr) i lufta. Her blir det verken soling eller grilling, men cava eller prosecco kan det bli - med jordbær til! Ha en fin dag!

Koselig koselig sa...

Sol i hjertet er også like bra. Og Cava/prosecco/champis med jordbær til - da blir det fiiint :)
Ha en fin dag du også :)

Janne sa...

Så deilige, morgenfriske bilder! Nydelig bilde av terracottapottene dine, fiiiine!:))

God lørdag, håper sola er her heeeele dagen, skal selv gå en tur til byen og kjøpe div.saker til skolestart!:)

Klem!
Janne:)

Koselig koselig sa...

Hallo Janne. Terrakottapottene er ikke mine, men min svigerinnes. Alle bildene i innlegget her er fra huset (utenfor) hos de :)
Og lille søte sjarmøren heter Fant :)

Anne sa...

En får faktisk litt sommerfølelse av disse bildene Mette, tenk at en må på blogger for å få det her til lands...

Vesle Fant var bare så søøøt, hvilken rase er det mon tro??

Fruen her har rolighelg i heimen, ikke i bikini desverre, men en nyter da livet allikevel. Ferien snart over å så godt med litt ro før en er i gang igjen.

Ha en trivleig lørdagskveld snuppa.

Fru Tunheim sa...

Stille morgenener, kaffe, ferie og utsikter for en flott dag....

Det beste som finnes uansett ukedag. Håper de neste dagene også blir bra.

Flisan sa...

Flotte bilder og flott blogg!!
La meg til som følger hos deg :/)
Skal ta meg en runde her nå å se flere av dine innlegg :-)
Klem